הזדמנות פז לאנשי טיפול – התאמה וייצור מדרסים ממותגים בבית המלאכה

אנשי טיפול? 

מחפשים להתפתח, להוריד עומס מהעבודה המנואלית ולתת למטופל שלכם מדרס המותאם לצרכים שלו באופן אישי?

אנו במרכז ספורטופדיק בשיתוף עם אקטיב8 מציעים לכם הזדמנות נדירה – המגדילה הכנסות ותנועה לקליניקה שלכם.

אנו מגיעים מתחום הטיפול ומבינים היטב את צורכי הקליניקות והמטופל, לכן אנו יודעים כיצד לספק פתרונות המתאימים לכל קליניקה ומרכז רפואי, השואפים למקצועיות הגבוהה ביותר ולטובתו של כל לקוח.

למה אנחנו?

בית המלאכה של מרכז ספורטופדיק מתמחה בייצור המתקדם של מדרסים מכל הסוגים וכל המינים, המספקים מענה למגוון רחב של תופעות רפואיות וכוללים את התמיכה ואת התוספות המתאימות להקלה בהליכה.

המדרסים מיוצרים תחת המיתוג של הקליניקה שלכם, כולל לוגו על המדרס עצמו ועל האריזה, ומותאמים לרצונות ולצרכים של הלקוחות מ- א’ ועד ת’. זוהי הזדמנות פז לספק למטופלים פתרון נוסף דרך הקליניקה שלכם, ולעשות זאת בתצורה המקצועית והמשתלמת ביותר עבור כל הצדדים.

 צעידה לצידנו מאפשרת להעשיר את ‘ארגז הכלים’ הטיפולי ולקבל את הידע העדכני ביותר בענף

√ לספק לקהל לקוחותיכם מוצרים באיכות פרימיום עם מיתוג של הקליניקה שלכם, כל התוספות ובהתאם לצורכיו האישיים של המטופל

√ לגלות מגוון פתרונות להתמודדויות עם תופעות שונות במערכת השלד

√ להגדיל את ההכנסות מהקליניקה עם פחות עבודת כפיים

√ לשפר את ההצלחה הטיפולית

למי זה מתאים?

השירות מתאים לחנויות מעולם האורתופדיה, מכוני פיזיותרפיה, מטפלים וקליניקות המספקים מדרסים ללקוחות דרך קבע ומעוניינים לייצר מדרסים במיקור חוץ, מתוך רצון לספק ללקוחותיהם את המדרסים האיכותיים ביותר בשוק, המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום כיום. מטרת שיתוף הפעולה היא להגדיל את ההכנסות בכל קליניקה ומרכז רפואי, ולעשות זאת תוך סיפוק של פתרונות למגוון רחב של תופעות במערכת השלד.

המדרסים שלנו

מדרסים בהטבעה אקטיבית מיוצרים בתצורה חדשנית, המבוססת על שנים של מחקר בשיתוף עם רופאים ומומחים מעולם האורתופדיה. המדרסים מותאמים אישית לכל מטופל ומטופל וכיום, ניתן לקבל אותם במחיר המשתלם ביותר.  

המדרסים מותאמים לצורכי המטופל מכל כיוון, וכוללים את ההגבהות והתוספות הרצויות להקלה על כל תופעה, אקוטית או כרונית כמו מטטרסלגיה, רגל סוכרתית או הלוקס ולגוס.

שיטת ההטבעה האקטיבית מביאה לייצור של מדרס קל ונוח בעל רמות דחיסות חומר ועובי שונות,  כך שהוא נכנס כמעט לכל נעל כתחליף לספידה ללא צורך במידה גדולה יותר, ואף שומר על מבנה הנעל וכף הרגל. המדרסים עשויים רכיבים אנטי-בקטריאליים, המונעים התחממות של כף הרגל או זיעה.

מטרת המדרסים היא לספק לכל מטופל את היכולת להמשיך ולנהל שגרת חיים בה ההליכה באה בקלות, על ידי פיזור הריכוזים המוטלים על כף הרגל וייעול זרימת מחזור הדם אל כף הרגל עצמה.

בזכות שנים של ניסיון, ידע ומקצועיות, מרכז ספורטופדיק מקפיד להתאים את המדרס בכדי לייעל את הזרימה של מחזור הדם בכפות הרגליים, ואף לקדם את תהליך השיקום וההחלמה של המטופל מפציעה או תופעה רפואית.

במידה והתופעה היא כרונית, המרכז מתאים למטופל מדרסים המסייעים לחיות עם המצב בשלום וללא כאבים, לרוב על ידי הפחתת הלחצים המוטלים על האזור הספציפי בכף הרגל.  

איך זה עובד?

בכדי לספק את המדרסים המוגמרים, כל שיש לעשות הוא להעביר אלינו את דגימת מינוח הרגל של המטופל, יחד עם המלצות רפואיות, מרשם ותיק רפואי, צילומים, בקשות ספציפיות של המטופל או כל מידע נוסף שיכול לתרום לאופן ההתאמה של המדרסים לכף רגל המטופל.

הצוות המוכשר שלנו מקפיד לייצר את המדרסים המוגמרים ולספק אותם לקליניקה תוך 7 ועד ל- 14 ימי עסקים בלבד, באמצעות שילוח או איסוף עצמי.

אורזים את המוצר מראש עם המיתוג האישי של הקליניקה שלכם: על הקופסה, על המדרס עצמו, מדבקות ועוד.

לפרטים נוספים ועלויות חייגו 1700-50-50-78 או השאירו פרטים דרך האתר. 

***משתתפים בעלויות המשלוח.

דילוג לתוכן