שלב 2 – קורס להכנת מדרסים בהטבעה אקטיבית

יחד נצעד להצלחה

  • נכין מדרסים אקטיביים באופן עצמאי
  • נגדיל הכנסות מהקליניקה ללא השקעה במאמץ פיזי
  • נשתלב בעבודה מול מעבדת החברה – אליה נשלח מטבעים במקרים מורכבים
  • נקדם את מהלך ההחלמה של מטופלינו
  • נשווק מדרסים אקטיביים להכנה במקום ומדרסים ממטבע גבס על ידי שליחת מטבעים

למי זה מתאים?

הקורס מתאים למטפלים ובעלי קליניקות עם תנועת אנשים בינונית או גדולה, המעוניינים לקבל כלים נוספים לטיפול במיני מכאובים בשרירי השלד, בפרט בגפיים התחתונות.

*הקורס מהווה שלב שני מתוך שלושה, המכשירים מטפלים לדגום נכונה את רגל המטופלים, ולהכין מדרסים למטרות פיזיולוגיות ופתולוגיות שונות. השתתפות בשלב זה מותנית בסיום והשלמת השלב הראשון בתוכנית זו, הכולל שלושה מפגשי מבוא בנושא אבחון כף הרגל והתאמת מדרסים.

מתכונת הקורס

הקורס לוקח מקום בחדרה ועורך כ- 10 מפגשים ממוצע של 4 שעות לכל מפגש.

ציוד: כרית אנטומית, פן תעשייתי, מטבע אמריקאי

בונוס: הכנת זוג מדרסים לצורך התנסות אישית וזוג נוסף ללקוח.

מטרת הקורס

לספק למטפלים את היכולת לאבחן בעיה הנובעת מכף הרגל ולייצר עבורה זוג מדרסים איכותי, המותאם לצורכי המטופל ולכף רגלו באופן אישי.

בכדי לייצר מדרסים למגוון פציעות וכאבים בקליניקה הפרטית שלכם, יהיה עליכם לרכוש לקורס מספר חומרי גלם, תנור מתאים, כלי חימום וכרית אנטומית. כלים אלו מאפשרים לייצר כמעט כל סוג של מדרס, המתאים בעיקר למטופלים הסובלים מכאבים בשרירי השלד, עוסקים בספורט לעיתים קרובות או סובלים מצניחה של כף הרגל.

במידה והמטופל סובל מקושי שנגרם כתוצאה מתופעה רפואית, המצריך הגבהות או תוספות אורטופדיות מיוחדות, המטפלים לומדים כיצד לשלוח מטבעים למעבדת הקליניקה ולהזמין מדרסים איכותיים המותאמים לצורכי המטופל מכל כיוון.

מהלך הקורס

הקורס כולל מצגות והרצאות פרונטליות אודות מבנה הרגל ואופן הכנת המדרסים, לצד תרגולים מעשיים המלמדים כיצד לדגום כפות רגליים נכונה ולייצר מדרסים מאפס בליווי צמוד.

במהלך הקורס מתנסים בהכנה של מדרסים אקטיביים, משלב לקיחת דגימת מנח הרגל הרצויה מן הלקוח ועד לייצור המדרסים באופן עצמאי או על ידי שילוח הפרטים למעבדה הפרטית שלנו.

ראשית, לומדים כיצד לדגום את כף הרגל של הלקוח באמצעות מטבעי ספוג וכרית אנטומית. לאחר מכן, נעזרים בחומרי הגלים השונים, כלי החימום ובתנור בכדי לייצר מדרסים אקטיביים יציבים וחזקים, המותאמים לכף רגלו של המטופל ומטרתם לסייע ולהקל על מכאובו.

במידה והמטופל זקוק להתאמה של מדרסים מורכבים יותר, המטפלים לומדים כיצד לתעד את כל המידע ולהעביר אותו למעבדה הפרטית של הקליניקה, לייצור המדרסים על ידי שימוש באפליקציה ייעודית. האפליקציה מתעדת את מבנה כף הרגל בטלפון ומייצרת דו”ח שקוף ומובן, הנשלח לבית המלאכה לייצור המדרס בדגש על איכות והתאמה לכף הרגל. מטפלים ומטופלים נהנים מהמדרסים תוך מספר ימים, ויכולים להשתמש בהם ברוב זוגות הנעליים הקיימים בשוק.

 מה לומדים?

  • סקירת המבנה האנטומי ותפקוד כף הרגל
  • קריאת מרשמים
  • הכרת חומרי הגלם השונים להכנת מדרסים
  • הכרת שיטת ההטבעה האקטיבית
  • שימוש בכרית אנטומית להטבעה אקטיבית
  • שימוש בדבקים, מערכת שיוף ופן תעשייתי
  • תיקונים ומענה ראשוני 

מכשור ייעודי כלול

עמדת פודוסקופ לאבחון כף הרגל.
משטח דריכה גדול ורחב, תאימות מלאה לתוכנת הצילום והסריקה.
תצוגת לד כפולה למראה מרשים.
כולל הכשרת בסיס להכנת מדרסים במטבע אקטיבי ותעודת הסמכה.

רוחב: 63.5 ס”מ

עומק: 70 ס”מ
גובה: 116-135 ס”מ (תלוי בסוג העמדה)
מוצר 100% כחול לבן – תוצרת ישראל 
משקל: 76-90 ק”ג (תלוי בסוג העמדה) 

למסיימים תינתן תעודה מקצועית לאחר מעבר מבחן עיוני ומעשי. בנוסף, המטפלים מקבלים זוג מדרסים אקטיביים מסוג PRO לשימוש עצמי וזוג נוסף ללקוח נבחר מהקליניקה.

עלות הקורס: כולל ציוד 35,000 ש”ח

תשלום בהעברה בנקאית ופריסת תשלומים נוחה בכרטיס אשראי.

דמי רישום בסך 3500 ש”ח יגבו מראש.

לפרטים נוספים חייגו 1700-50-50-78

מספר המקומות מוגבל!

דילוג לתוכן